Kā mēs varam palīdzēt savai veselībai vasarā

Lai ziemas laikā nekļūtu par slimību ķīlnieku, par savu veselību, vajag sākt rūpēties jau vasarā. Par jūsu sabiedrotajiem, šajā jautājumā, var kļūt svaigais gaiss, saule, ūdens, kā arī svaigās ogas, augļi un dārzeņi.

Saules vannas
Saules vannas piešķirs jūsu ādai ne tikai skaistu toni, bet arī uzlabos jūsu imunitāti, garastāvokli un ādas stāvokli. Pateicoties saules vannām, mūsu organismā izstrādājas, tik ļoti nepieciešamais D vitamīns. Bet, neskatoties uz saules vannu lietderīgumu, jums vajag atcerēties arī par drošību, tāpēc sauļoties vislabāk ir līdz plskt.11 un pēc plkst. 16. Atcerieties par pret apdegumu krēmu un par cepuri vai lakatu sauļošanās laikā.

Pastaigas basām kājām
Vācu fizioterapeits Sebastjans Kneips ir teicis: “Katrs solis, ko jūs veicat basām kājām, pagarina jūsu mūžu par 1 minūti”. Viņai ir taisnība. Staigāšana basām kājām palīdz norūdīties, dod spēkus, nostiprina imunitāti, samazina risku saslimt ar saaukstēšanās slimībām, normalizē asinsspiedienu, novērš sirds – asinsvadu sistēmas saslimšanas.
Staigāšana basām kājām, palīdz atbrīvoties no plakanās pēdas un citiem ortopēdiskajiem traucējumiem. Vasara ir vislabākais laiks, sākt staigāt basām kājām.

Aktīvs dzīvesveids
Vasara ir vislabākais laiks fiziskām aktivitātēm, jo tās var veikt svaigā gaisā. Piemēram, sāciet katru rītu ar neilgu skrējienu, pēc iespējas vairāk pastaigājieties un brauciet ar velosipēdu.

Apgūstiet nūjošanas pamatus – tā ir vienkārša, bet ļoti efektīva nodarbošanās. Ja jūs nodarbojieties ar jogu, tad pacentieties vingrinājumus izpildīt svaigā gaisā.

Ja jums ir bērni, tad iesaistieties fiziskās aktivitātēs kopā ar viņiem, spēlējiet futbolu, basketbolu, tenisu, utt., kopā ar viņiem.

Antistress
Stress ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Izraisīt stipru nemieru var gan nopietnas nepatikšanas, gan niecīgi sīkumi. Tāpēc, ikdienas dzīvē, vajag izmantot vienkāršus, bet efektīvus līdzekļus cīņai pret stresu.

Viens no visefektīvākajiem līdzekļiem – pastaigas svaigā gaisā. Tās atbrīvo no negatīvām domām, stimulē serotonīna un endorfīna – hormonu, kuri atbild par labu garastāvokli, izstrādi. Tāpēc, pēc iespējas vairāk staigājiet kājām, uzturieties parkā vismaz 20 – 30 minūtes.

Lai atbrīvotos no stresa var izmatot krāsu terapiju, tā lieliski iedarbojas uz nervu sistēmu, regulē hormonu darbību un dāvā daudz pozitīvu emociju.

Norūdīšanās
Norūdījies cilvēks daudz mazāk slimo, ja ir saslimis, ātrāk izveseļojas, vieglāk panes gan aukstumu, gan karstumu, viņam ir daudz labāka imunitāte, viņš vieglāk panes laika apstākļu izmaiņas un atmosfēras spiedienu. Vislabākie norūdīšanās veidi – kontrastduša un liešanās ar aukstu ūdeni.

Dabīgās inhalācijas
Lai veiktu dabīgās inhalācijas vasarā, nav nepieciešamas nekādas papildierīces. Vienīgais, kas jums ir vajadzīgs – doties pie dabas. Tur jūs varēsiet ieelpot svaigu gaisu un līdz ar to uzlabot savu veselību.

Vasaras ēdienkarte
Vitamīniem bagātās vasaras veltes palīdzēs jums nostiprināt imunitāti un tad tā būs spējīga izturēt jebkuru slodzi aukstajā gadalaikā. Vasara, vienmēr, priecē mūs ar veselībai noderīgiem dabīgiem produktiem: dārzeņiem, ogām, augļiem un zaļumiem, tāpēc, tos, savā uzturā vajag lietot pēc iespējas vairāk. Smagās un sātīgās vakariņas nomainiet pret viegliem, vasarīgiem ēdieniem un jūsu organisms pateiks jums paldies un dāvās jums labu veselību.